V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Náš tím skúsených obchodníkov a manažérov Vám ušije efektívny produkt na mieru. Kontaktujte nás nezáväzne a my Vám radi obratom zašleme cenovú ponuku s ohľadom na Vaše špecifiká. Sme si istí, že budete spokojní s kvalitou našich služieb a stanete sa jedným z našich verných a spokojných zákazníkov. M-credit SK je hrdý partner úspešných obchodníkov.
Zobraziť M-Credit SK na väčšej mape.
Naša full servisová agentúra zabez- pečí, aby bol Váš produkt vyložený, správne označený, označený POS-om, ktorý zhotovíme,
dopravíme na miesto predaja a umiestníme na dohodnuté miesto.
Váš produkt profesionálne predve- dieme konečnému spotrebiteľovi a
Vám pripravíme "spätnú väzbu" (informácie priamo z terénu, reakcie spotrebiteľov i situáciu v konkrétnom predajnom kanáli).
Na zber dát, reporting a monitoring využívame systém LimiGo CRM - SFA - komplexný reporting.
Ako vnímate postavenie, úlohu a vývoj kompetencií OZ na modernom a tradičnom trhu?
V porovnaní s prácou obchodného zástupcu v roku 1995, kedy hlavným cieľom bola realizácia objednávky a v prípade, že objednávka bola odsúhlasená, podpísaná vedúcou predajne, bol tento cieľ pokladaný za splnený, je práca terajšieho obchodného zástupcu značne odlišná. Dnes, ked je väčšina objednávkových systémov na modernom trhu, riadená centrálne sa úloha obchodného zástupcu zmenila práve na nástroj zberu dát a rýchlosť a kvalitu odovzdania dát klientovi. Pri definovaní práce OZ na tradičnom trhu sa taktiež stretávame so systémom generovania objednávok, aj v tomto prípade je práca OZ opäť nenahraditeľná pre nastavenie správneho množstva tovaru pre danú filiálku a dodržiavanie distribúcie povinného sortimentu a dôležitá spätná vázba klientovi. Rozdiel v porovnaní s prácou na modernom trhu je komunikácia OZ na úrovni jednotlivých veľkoobchodov alebo regionálnych SD (spotrebných družstiev).
Zdroj: Bc. Michaela Ročiaková, mesačník Stratégie, september 2014