Kontakt

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Náš tím skúsených obchodníkov a manažérov Vám ušije efektívny produkt na mieru. Kontaktujte nás nezáväzne a my Vám radi obratom zašleme cenovú ponuku s ohľadom na Vaše špecifiká. Sme si istí, že budete spokojní s kvalitou našich služieb a stanete sa jedným z našich verných a spokojných zákazníkov. M-credit SK je hrdý partner úspešných obchodníkov.

Poďme hovoriť o biznise!





Spojte sa s nami

telefón: (+421) 915 853 235
email: office@mcredit.sk
skype: mcreditsk
adresa: M-credit SK, s. r. o., Pivovarská 1070/2, 010 01 Žilina, SR
distribučné centrum - sklad: Trstínska 9, 917 01 Trnava, SR


Mapka:

Zobraziť M-Credit SK na väčšej mape.

Certifikát

M-credit SK patrí do skupiny spoločností s Hodnotením najvyššej dôveryhodnosti v Slovenskej republike.

Certifikát AA - Hodnotenie vysokej dôveryhodnosti

Certifikát AA
Hodnotenie vysokej dôveryhodnosti.

Sme partnerom úspešných

Naša full servisová agentúra zabez- pečí, aby bol Váš produkt vyložený, správne označený, označený POS-om, ktorý zhotovíme, dopravíme na miesto predaja a umiestníme na dohodnuté miesto.

Váš produkt profesionálne predve- dieme konečnému spotrebiteľovi a Vám pripravíme "spätnú väzbu" (informácie priamo z terénu, reakcie spotrebiteľov i situáciu v konkrétnom predajnom kanáli). Na zber dát, reporting a monitoring využívame systém LimiGo CRM - SFA - komplexný reporting.

Téma týždňa

Ako vidíte smerovanie trhu merchandisingu?

Odhadujem, že do budúcnosti, bez preháňania, bude úloha merchandisingu strategickou. V dôsledku vysokej automatizácie systémov maloobchodu, kedy sa snaha o efektivitu kontroly zásob a logistiky, prenáša na automatické sledovanie zásob a riadenie skladov na software. A práve tu je dôležité, aby opäť človek svojou úvahou zasiahol a odstránil chyby štatistiky softwaru, aby nevznikol začarovaný kruh, kedy software nepočíta s OOS, neodhadne senzitivitu spotrebiteľa na cenu, sezónne výkyvy, plánované ochutnávky alebo iné aktivity na podporu predaja, následne plánované aktivity nemôžu byť realizované a tým pádom nie je generovaný predaj a v konečnom dôsledku nie je navrhnutá objednávka. To sa následne prejaví ako výpadok tovaru – OOS, čo je neželané pre našich zákazníkov a samozrejme negatívne ovplyvní následnú obrátku tovaru a jeho možnosť zvyšovať svoju predajnú frekvenciu resp. odpredané množstvá.

Zdroj: Bc. Michaela Ročiaková, mesačník Stratégie, september 2014