Hľadáme hostesky

Dotazník pre hostesku

V prípade záujmu o pozíciu hostesky, vyplňte prosím úplne a pravdivo nasledujúci formulár. Hviezdičkou * označené položky sú povinné.

Obrázok musí byť bo formáte JPG, PNG alebo GIF, max. 8 Mpx, min. 300x300 px.
Deň Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa
Čas od-do
Iné  (napr. prázdniny, ...)


Odoslaním formulára potvrdzujete, že všetky uvedené údaje sú pravdivé a súhlasíte,
aby boli použité pre účely personálnej agendy.

Certifikát

M-credit SK patrí do skupiny spoločností s Hodnotením najvyššej dôveryhodnosti v Slovenskej republike.

Certifikát AA - Hodnotenie vysokej dôveryhodnosti

Certifikát AA
Hodnotenie vysokej dôveryhodnosti.

Sme partnerom úspešných

Naša full servisová agentúra zabez- pečí, aby bol Váš produkt vyložený, správne označený, označený POS-om, ktorý zhotovíme, dopravíme na miesto predaja a umiestníme na dohodnuté miesto.

Váš produkt profesionálne predve- dieme konečnému spotrebiteľovi a Vám pripravíme "spätnú väzbu" (informácie priamo z terénu, reakcie spotrebiteľov i situáciu v konkrétnom predajnom kanáli). Na zber dát, reporting a monitoring využívame systém LimiGo CRM - SFA - komplexný reporting.

Téma týždňa

Aké typy dát z trhu (z miesta predaja) považujete pre klienta za najdôležitejšie?

Zber dát pre klienta je v kompetencii obchodného tímu ako aj tímu merchandiserov. Základnými dátami sú informácie o OOS ( Out of Stock) produktu a jeho dôvod, kontrola centrálne dohodnutej letákovej akcie, s tým súvisiaca informácia o spôsobe vystavenia akciového tovaru resp. dodržanie centrálne dohodnutého typu vystavenia, umiestnenia POS a pod... Na získanie podrobnejších informácií z miesta predaja je vhodnejšie využiť, tím obchodných zástupcov alebo regionálnych koordinátorov tzv. supervízorov. V tomto prípade poskytujeme pre klienta na mieru šité dáta napr. sledovanie distribúcie povinného sortimentu/ listingu v danom obchodnom reťazci / formáte, naopak sledovanie OOS, dôvod OOS, aktuálna MOC alebo komplexnejší cenový monitoring a pod.

Zdroj: Bc. Michaela Ročiaková, mesačník Stratégie, september 2014